Reklamáció


Honlapunk előző verziójánál és egyáltalán a cég működtetésében a legkomolyabb problémánk a reklamációk nem megfelelő kezelése és adminisztrációja volt. Sajnos, többen is felróhatták nekünk, hogy nem foglalkoztunk kellő odafigyeléssel és főként kellő gyorsasággal a reklamációjukkal. Ezeknek a problémáknak a teljes és végleges kiküszöbölésére hoztam létre ezt a menüpontot.

Ha kitölti a lenti űrlapot, akkor egyrészt azonnal megérkezik reklamációja a központi email címünkre, ahol az éppen azt megnyitó kolléganő lesz az Ön ügyének a felelőse. Ettől a pillanattól kezdve, ő intézi a reklamált probléma helyrehozását. Ha a megoldás az, hogy nekem ki kell mennem Önhöz, akkor nem engem kérdez, hogy mikor tudok kimenni, hanem beírja Önnel egyeztetve a kiszállás időpontját a naplómba. Ha dokumentációra, vagy ajánlatra van szüksége, mert lemaradt, vagy kimaradt, akkor ő adja fel azonnal, és így tovább. Önnek nincs más dolga, mint ezt az űrlapot kitölteni, minden mást mi intézünk.

 

Visszahívjuk!

Ha kérdései vannak, de nem akar hosszadalmas levelezésbe bonyolódni
IDE KATTINTVA
kérheti, hogy azonnal hívjuk vissza.

Önök írták, mi közreadjuk!

Ügyfeleink-vevőink, rólunk és szellőzőrendszereinkről alkotott véleményét IDE KATTINTVA olvashatja el. Fontos! Mi csak közlünk vevővéleményeket, nem írunk saját kezűleg és nem iratunk ilyesmit szövegíróval. Minden vélemény velünk valódi, személyes kapcsolatba került emberek véleménye, nincs köztük "H. Smith / Florida" vagy "Ingrid S. / Svájc" névvel valósnak feltüntetett de sehol sem ellenőrizhető vélemény. Sőt, ha szeretné, az Ön véleményét is szívesen közzétesszük itt.