Készüljön fel időben a nyári forróságra! Építesse ki velünk klímáját!

Az elmúlt közel két évtizedben szerzett tapasztalataink és szakmai sikereink nyomán, úgy éreztük, itt az ideje, hogy vállalkozásunk új területeken is bővüljön és fejlődjön. Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük: 2024. június 1-től Budapesten és a főváros 50 km-es körzetében új szolgáltatással, a lakossági klíma tervezésével és telepítésével állunk rendelkezésére.

Most INGYENES helyszíni felmérést adunk AJÁNDÉKBA minden korábbi ügyfelünknek!

Hivatkozás másolása

Mi történik miután megrendeli szolgáltatásunkat?

Ön dönt! A felmérés után igénybe veszi a többi szolgáltatást a tőlünk kapott ajánlat alapján. FIGYELEM: Nem végzünk olyan beépítést, amit előtte szakszerűen fel nem mértünk (pl. a megtervezett rendszer egyáltalán kiépíthető-e).

  • 1. INGYENES helyszíni felmérés 1. INGYENES helyszíni felmérés Egyszerű és gyors szolgáltatás, amit mindenkinek érdemes igénybe vennie, ha velünk szeretné kiépítettni lakása klimáját. Ez az az esemény, ahol megállapítjuk a milyen és mekkora teljesítményű eszközökre van szükség, ahhoz, hogy Önnek legkomfortosabb megoldást tudjuk ajánlani.
  • 2. Kivitelezési terv készítése 2. Kivitelezési terv készítése Helyszíni felmérésen megnézzük, hogy amit Ön elképzelt valóban kiépíthető-e? Amennyiben nem, akkor segítünk olyan megoldást találni a készülékek beszerelésére, amivel meg tudjuk valósítani az Ön elképzelését.
  • 3. Készülékek telepítése 3. Készülékek telepítése Helyszíni felmérést követően, az általunk adott árajánlat elfogadása után kerülhet rá sor. Minden készüléket a gyártói előírásoknak megfelelően telepítünk, regisztrálunk és a Klímavédelmi Hatóságnál bejelentünk.

Tudja mi a két leggyakoribb ok a garancia elvesztésére garanciális időn belül?

Hivatkozás másolása

Két nagyon alapvető dolgot el kell, hogy mondjak.

Az egyik, a gyártó által kötelezően előírt karbantartás-tisztítás hiánya/elmaradása. Ugyanis az elkoszolódás-eltömődés valóban tönkre tudja tenni ezeket a készülékeket és rohamos gyorsasággal amortizálja le őket. Általában ez azért marad el, mert a szezon közepén a rengeteg megrendelés miatt a klímaszerelők rettentően úsznak az új készülékek telepítésével, így még a „jól fizető” munkákra sem nagyon van idejük, nemhogy a karbantartással szöszmötölni. Aztán mire megjönnének karbantartani, már késő... a készülék már megállt.

A másik pedig amikor a klíma szerelő az egyszerűbb/könnyebb/olcsóbb (bármelyik lehet a megoldás, de a lehetőségek kombinációja is) konzol használata mellett dönt, így nincsen meg a kültéri egység és a fal között az elégséges távolság. Van amelyik készülékhez 30-40 vagy éppen 45 cm faltól számolt távolságot ír elő a gyártó. Így nem megfelelő konzolt használva nincsen megfelelő hűtés, és pontosan ugyanaz az eredmény, mintha hagytuk volna elkoszolódni a gépet. Hipp-hopp tönkremegy.

Ezért mi a következő megoldásokkal segítünk Önnek, hogy a felsorolt hibák egyike se fordulhasson elő:

Hivatkozás másolása

    Automatikus karbantartás és egyeztetés

    Bővebben Bezárás

    Mivel CRM rendszert használunk, a legegyszerűbb dolog leprogramozni, a telepítést követően egy teendőt, ami alapján Ön kap tőlünk egy levelet, hogy két héten belül jövünk karbantartani. Ezután a kolléganőm felhívja Önt, hogy pontos időpontot egyeztessünk. És miért fogunk mi kimenni, szemben más „elhavazott” klímásokkal? Hát azért, mert a karbantartásra azok a kollégáink is ki vannak képezve, akik a klímaszerelést nem végzik, így mindig van kapacitásunk ezt a feladatot is elvégezni.

    Gyártó előírásainak megfelelő konzollal szerelünk!

    Bővebben Bezárás

    A másik kérdés a konzollal kapcsolatos. Ez sem bonyolult. Alapvetően minden készüléket a gyártó előírásainak megfelelő konzollal szerelünk. De... de ha tudja, hogy nemsokára hőszigetelés fog a házra kerülni, akkor annyival nagyobb konzolt használunk. Ha később derül ki, hogy hőszigetelésre fog sor kerülni, akkor pedig egy telefonba/emailbe kerül csak, és kollégáink már jönnek is kicserélni a megfelelő méretűre a konzolt, hogy biztosan megmaradjon a garancia. 

    Garancia kezelés

    Bővebben Bezárás

    Végül általánosságban a garanciákról. Azért választottuk ezt a három márkát, mert piackutatásunk tapasztalata szerint ezek azok a cégek, ahol nem csak a jótállási jegyen szerepel a garancia, hanem valóban élhetünk is a garanciális igényünkkel, ha szükség van rá. Kevés a garanciális meghibásodás, és első osztályú a garanciális ügyintézés. És azért az is sokat mond, hogy beszéltünk olyan klímás céggel, akik elsősorban a prémium kategóriájú Toshiba készülékeket szerelnek és nyolc év alatt EGYETLEN garanciális javításra (cserére) volt csak szükségük.

Mivel a klímaszerelés ma engedély és bejelentés köteles tevékenység, ha velünk dolgoztat, biztos lehet benne, hogy az Önhöz beszerelt készülék mind a hivatalos importőr, mind a Klímavédelmi Hatóság nyilvántartásában megtalálható lesz, így akár javításról, akár ellenőrzésről van szó, nem fog magyarázkodásra szorulni mint azok az átvert emberek, akik az „olcsónáfanélkül” importált készülékeket forgalmazó cégek gépei kapcsán próbálnak garanciát érvényesíteni és a hatóságtól tudják meg, hogy nem csak átverték őket, de még szabályt is sértettek, hiszen nincsen a készülékük nyilvántartásba véve.

Remélem látja, most is elsősorban az elégedett ügyfelek szerzése a célunk. Ha bennünket választ, azt biztosan nem bánja meg.

INGYENES KLÍMA FELMÉRÉS ÉS TERVEZÉS MEGRENDELÉSE

Hivatkozás másolása

A Nord,  Haier és  Toshiba klímaberendezéseink kiváló ár-érték arányukkal és környezettudatos, energiahatékony működésükkel kiemelkednek a piacon. Ezek a modellek nem csupán a nyári hűtést, de a téli fűtést biztosítják hatékonyan, hanem a különleges, letisztult dizájnjuknak köszönhetően minden otthon díszévé is válnak.